Valiza cu vise...

trairi, intelegeri, sentimente, poezie, fotografie... toate adunate aici in
valiza cu vise...


luni, 26 august 2013

Back to School ProSports


Când încă este vacanţă şi vine vorba de şcoală parcă nu ai vrea să discuţi despre asta... dar când vine vorba despre ce îmbrăcăminte sau încălţăminte ai vrea să porţi la început de toamnă şcolară, abia atunci lucrurile se schimbă, mai ales că îţi place să fii la modă şi te interesează să porţi haine de firmă, nu?

Dar ştii exact ce ai vrea să porţi în drum spre cursuri sau unde îţi poţi actualiza garderoba ieftin dar cu gust? Întreb asta pentru că schimbarea de look este distractivă, dar se poate întoarce  împotriva ta când îţi lipseşte inspiraţia şi alegi ceva care nu se potriveşte stilului şi persoanei tale. 

Este toamnă, iar magazinle de specialitate au pregătit o mulţime de modele de haine de firmă şi încălţăminte originală atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi.

Răsfoieşte, meditează şi alege îmbrăcăminte fashion şi încălţăminte de calitate care îţi va creea un aspect nou. Dar să încercăm să clarificăm lucrurile cu un mic exemplu: Aproape orice uniformă este formată din blugi şi o pereche de pantofi sport, de acord? 

De asta mă gândesc că de astăzi aş dori să am în garderoba mea o pereche de blugi care să se potrivească bine corpului meu, adică mi-ar plăcea să încerc un model slim skinny cum sunt aceştia cu finisaj simplu.

slim skinny














- See more at: http://www.prosports.ro/cumpara/blugi-barbati-firetrap-editor-overstub-prespalati/#sthash.DesMlkeh.dpuf














- See more at: http://www.prosports.ro/cumpara/blugi-barbati-firetrap-editor-overstub-prespalati/#sthash.DesMlkeh.dpuf














- See more at: http://www.prosports.ro/cumpara/blugi-barbati-firetrap-editor-overstub-prespalati/#sthash.DesMlkeh.dpuf

Sunt super! Arată exact cum îi doresc.Modelul este drept, clasic, simplu, într-o singură culoare, se potrivește foarte bine corpului meu și bineînțeles felului meu de a fi. Eu zic că am găsit perechea potrivită care să mă însoțească de la începutul anului și până la “Sfârșitul Lumii”… care se apropie mereu, ştiţi voi :)

Îi pot  accesoriza aproape cu orice: cu o bluză, un tricou, un pulover, o jachetă… și bineînţeles asorta şi cu o pereche de pantofi sport sau ghete… în funcție de ocazie și temperaturi, care să-mi reflecte exact energia şi  încrederea de care am nevoie să pot umbla cu paşi siguri oriunde.

Apropo de întâlnire, anul acesta începutul de toamnă se anunță cât se poate de confortabil… vine așa pur și simplu chiar într-o seară de weekend…  aşa că de ce să nu îmi doresc să fiu la fel de comod... şi să îmbrac un pulover moale pentru mine cum este acesta de la Lyle And Scott Club din bumbac albastru-indigo în V, cu mâneci lungi, la gât şi tiv cu nervuri, lucrat în două culori combinate în romburi doar pe piept - unde se vede brodat şi logo-ul firmei.











- See more at: http://www.prosports.ro/cumpara/pulover-barbati-lyle-and-scott-club-argyle-midnight-sky/#sthash.kccahhpq.dpuf


După ce am vorbit suficient despre cum stau hainele pe mine, aş vrea să te întreb şi pe tine, dacă ai aflat ce ţi se potriveşte şi mai ales cu ce ai dori să-ţi înnoieşti garderoba toamna asta?
Dacă nu ştii dar ai vrea să descoperi, te invit să vizitezi chiar acum magazinul prosports cu haine de firmă şi încălţăminte originală şi să profiţi de toate reducerile şi ofertele pregătite pentru toţi cei care se întorc la şcoală!
 Concursul ProSports pentru bloggeri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu