Valiza cu vise...

trairi, intelegeri, sentimente, poezie, fotografie... toate adunate aici in
valiza cu vise...


marți, 7 februarie 2012

TIPURI DE ORGASM:


1.
Embarrassed Orgasm Asmatic:
'Ahh...ahhh...ahhh!' 2. Weatherman 1 Orgasm Geografic:
'Acolo, acolo, acolo, acolo!'

3.
Computer Orgasm Matematic:

'Mai, mai, mai mult, mai mult, si mai mult!' 4. Nun Tsk Tsk Orgasm Religios:
'Ay Doamne, au Doamne!'

5.
Girl 6 Orgasm Suicid:

'Moor, moooor!' 6. Cavewoman Orgasm Omicid:
'Daca te opresti, te omor!'

7.
Walking Dog
Orgasm Zootehnist:
'Hai, armasare, hai!'

8.
Go Rockies! Orgasm la comanda:

'Dai,...dai,...dai mai tare!' 9. My Teacher Rocks Orgasm gringo:
'Oh... da, ai ......ce bine!'

10.
Hipster Orgasm Tip Proiectul Unu:

'Nu te opri! Continua, asa! Nu te opri! Asa, asa!'

11.
No Orgasm Negativ:

'Nuu, nuuuuuuu!'

12.
Yes! Orgasm Pozitiv:

'Da...daa...daaa!'

13.
Thumbs Up Orgasm docent:

'Da,...asa,...pe acolo,...foarte bine,...aia e!, ... corect,... perfect!'

14.
Phew Orgasm Dezinformat:

Ce e asta?... De ce?... Ce-mi faci?

15.
Techy
Orgasm Analist de sisteme:
'OK! Procesul a fost finalizat cu succes!'
16. Witch Cauldron Orgasm Clarvazator:
'Simt ca vine ... aproape vine... il vad, e aiici!'

17.
Goth Orgasm fals:

'Ay! Ay! Da-te jos odata!'

18.
Shy Girl Orgasm confuz:

'Oh da, oh nu, Oh Doamne!..'

19.
Baseball Head Orgasm Beisbolist:

'Ma duc, ma duuuuc!, am plecaat!'

20.
Witch Orgasm profetic:

'Imi vine, imi vineeeee!!!!'

21.
Orgasm adrenalina:
"Imi dau drumuu! .... Imi dau druuumuuuu!!!!!!"

Pe urma trecem de la orgasme la momentele imediat urmatoare actului:

1.
Momentul mexican:
'Iti jur ca pentru mine este prima data!!!' 2. Girls Rule Momentul secret:
'Jura-mi ca nu mai spui nimanui!'

3.
Pepper Momentul optimist: '

O sa-mi mai vorbesti maine?'

4.
Couple In Bed Momentul adolescent: '

Imbraca-te, ca vin ai mei!!!!'

5.
No Momentul hotelier:

'Niciodata nu am mai fost intr-un asemenea loc...' 6. Vacation 1 Momentul calatorului:
'Cand ajunge nevasta-ta?'

7.
Next Project Momentul biroului:

... Si-atunci ... cand imi ridici leafa?'

8.
Toilet
Reading Momentul igienic:

'Da-mi un servetel umed, te rog'

9.
Duh Momentul dubiilor:

'Ti-ai dat drumul inauntru...?'

10.
Shocked Momentul groazei:

'Inca o data ??!!!!???'

11.
Kid Momentul social:

Si, pe tine, cum te cheama?'

12.
Lawyer Momentul afacerilor:

'Cat iti datorez?'

13.
Scared 2 Momentul credibilitatii:

'Acum te cred ca erai virgina!'

14 Electric Momentul ' Guiness Book':

'Si eu care credeam ca magarii o au maree!'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu