Valiza cu vise...

trairi, intelegeri, sentimente, poezie, fotografie... toate adunate aici in
valiza cu vise...


sâmbătă, 10 decembrie 2011

Scrisoare pentru Mosul cu daruri Originals!




  Dragă Moșule,
Îți spun că e mult pân’ la Crăciun
Iar eu nu mai am răbdare
Să aștept doar la sărbătoare
Să-ți fiu gazdă primitoare
***
Așa că te rog frumos
Nu te mai plimba pe jos
Căci drumu-i anevoios
Și omătu-alunecos!
***
Stai aici la o cafea 
Lâng-un bulgăre de nea
Și citește a mea scrisoare
Să vezi ce-mi doresc eu oare?...
***
Uite m-am gândit să-ți cer ...
De îmbrăcat, că-i mare ger!
(...doar nu luna de pe cer :)
De pe site-ul cel mai cel...
Cu produse originale și oferte speciale!
***
De asta cred că va fi bine
Să-aleg  geaca argintie
De la Puma, evident
Căci doar e un brand “deștept”!
***
Zi și tu! nu sunt frumoase?
Tot de la Puma, vezi bine
Sunt făcute pentru mine!
***
Pantaloni mai călduroși
Poți să-alegi pe cei mai groși
 Sigur "Red moto" originali
De la Ecko sunt mortali!
***
O pereche de mănuși
De BilaBong să fie
Sau combină tu…cu-o mie
***
Unde le găsești, te-ntrebi?
Pe Originals, evident!
În promoții și oferte
Vezi să iei doar pentru fete!
***
Bradu-i gata! te așteptăm cu mic cu mare
Azi în prag de sărbătoare
Să împarți la fiecare
Bucurii din sacul cu daruri originale!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu